Monday, December 31, 2012

GOOD BYE 2012:saya kena tag

Asalamualaikum..
waduhhh..lama x update blog.
mood malas bersarang.
pdhal tiap2 hari bukak blog.
tp BW je la,baca entry kawan2.

sekali kena tag ngn IEKA.
dah byk hari bertangguh nk jawap soalan.
so,hari nie nk jawap as a last entry for 2012.

SIAPAKAH DIRI SAYA DI RUMAH?
anak bongsu n tunggal perempuan..kt umah mak ngn ayah n abang panggil ADIK.
hahaha..sampai skang even umor dh 30 still di panggil adik..n paling best lala pn bahasa kan diri adik bila ckp ngn mak ayah n abang...apa pun x boleh buat..suka duduk dlm bilik..syurga..


SIAPAKAH DIRI SAYA DI SAMPING RAKAN?
i'm happy go lucky..suka buat kawan2 ketawa..lala sgt sempoi dgn kawan2..kira dlm byk2 kawan,lala la yg paling giler2..hahaha..kalu lala x de kira sunyi la..sbb x de org nk merepek n merapu.

LIMA BENDA YG DI IDAM-IDAMKAN TAPI TAK DAPAT LAGI?
sambung study(malas nk apply jd salah sendiri),toyota CALDINA,rumah,kahwin,bisnes kecik-kecik


SIAPAKAH NAMA PASANGAN MERANGKAP BUAH HATI PENGARANG JANTUNG SAYA?
Ahmad Fiqri bin Mohd Don

CERITAKAN LIMA PERKARA SAYA PALING SUKA TENTANG DIA?
penyabar
kelakar
pandai masak
rajin
sukakan binatang


TARIKH MEMBINA IKATAN?
30 ogos 2013 (insyaAllah)


KENANGAN PAHIT?
bergaduh teruk hanya kerana salah sangka n hampir putuskan hubungan..lala yg mintak..hehehe tp my love tetap bersabar..n still together until now..semoga dipermudahkan semua.


LAGU TEMA CINTA?
PERCAYA PADAKU by ungu

APAKAH PERUBAHAN YG SAYA NK TENGOK PADA DIA?
lebih caring n belajar pujuk lala n beri respon bila lala tgh marah..hehehe..


TAG 10 MEMBER LAIN?
silakan siapa2 je yg nk jawap soalan diatas.


banyak lg nk citer tp kita sambung thn 2013 nanti la yer..
daaaaa...


- L.A.L.A -

p/s: nk tido awal sbb esok dh mula sesi persekolahan 2013..kena bgn awal la jawapnyer..huhuhu

0 cerita2:

Post a Comment

Sila cerita2 ye..(^_____^)

Recent Visitors

© 2013; Angan-angan Lala | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger