Friday, November 2, 2012

2.11.2012

salam..selamat pagi jumaat..

(MAAF ENTRY SAKIT HATI DI HARI JUMAAT)

hari nie berita yg dinanti akhirnya sampai ke telinga aku.
korang yg dh tau tp x penah nk bgtau aku.
kalu korang bgtau pn x de salahnyer.
x kn berubah apa2 pn.
sbb hati aku dh lama tutup utk dia.
korang merayu melutut ke utk aku balik pd "dia",itu x kan terjadi.
so,x de masalah kalu korang bgtau aku pn..sebesar hama pn aku x berdengki.
tp apa yg buat aku sakit hati n terkilan adalah sikap korang.
serius rasa sedih.
jadi selepas nie mintak maaf byk2 kalu korang rasa aku jauh dr korang.
apa2 pn aku harap  keluarga korang bahagia  dn gembira dgn kehadiran ahli baru.
dan utk dia,semoga kau bahagia.
Hanya Allah yg Maha Esa mampu memberi balasan kepada kau.
Aku hanya mampu berdoa.


- L.A.L.A -

p/s: rasa perlukan terapi minda..

2 cerita2:

puan azie said...

sabar ye lala...apa yg tjadi ada hkmahnya..

A.N.A said...

azie:insyaAllah sy sentiasa sabar..sbb rasa sy pd hamba allah tu lama padam..semua dh jadi sejarah..saya pn dh jumpa penganti..yg terkilan hanya sikap mereka...x pe lah..sy doakan yg terbaik utk mereka..

Post a Comment

Sila cerita2 ye..(^_____^)

Recent Visitors

© 2013; Angan-angan Lala | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger