Tuesday, October 25, 2011

SOLEMNIZATION SHOES:recycle

Nak cerita pasal kasut utk solemnization..mula2 ingat nk beli kasut baru utk majlis nikah tp bila pikir balik masih ada kasut lala yg elok lg..so,lala wat keputusan nk guna je kasut yg sedia ada utk majlis nikah lala nanti..jimatkan lala..pengantin bajet...hahaha...kasut lala lebih kurang mcm kt bawah nie la tp lain sikit la design dia..huhuhu...warna Beige,so kena la cari baju nikah yg sedondon ngn kasut..hahaha...selesai bab kasut utk nikah..x payah nk penin2..harap2 kasut tu mampu bertahan sampai majlis nikah lala..(^___^)


ok x kasut nie utk nikah?hehehe...

- L.A.L.A -

p/s: heels ada tp hari2 pegi keja pakai sandal jugak...

10 cerita2:

e k i n ♥ y u s r i said...

hr tue ekin xde kasut nikah pon
sbb nikah kat umah
xde kuar umah
so xyah pakai kasut

Asfiza said...

as pun ingt nk recycle je kasut nikah..sbb masih elok lg.tuh pun sbb beli kt vincci jer..

nurul izayani said...

letak manik2..bg bling2..mesti lg cantik =)

PussyCat said...

tambah brooch and am sure it will look nice dear.. :)

Liya Laa said...

Dah cantik sgt as long as selesa. Tu yg penting :)

cik nurulain said...

hehe. sama cm ekin ah. nikah kat umah, malam lak tu. kasut no need. lg bajet. :)

Fariza said...

letak aksesori tau. lg cntik :)
fariza punya kasut nikah, beli simple je. hik3

Hana said...

cantik kasut tu dear!

Jemput ke blog..anda telah di'tag'..hehe

plain jane said...

salam lala,

i ada tag u untuk contest cik lijah ni...

http://pleaselovemeunconditionally.blogspot.com/2011/10/my-dream-veil-contest-by-non-cinderella.html

tarikh tutup 31 oct ni.... jom la join

Honey Sakura @ eiMyLiciOus said...

lala...sihat tak???

anda d tag!!!

http://www.cheritera3march.co.cc/2011/11/c3m-21-anda-kena-tag-dari-sayer-huhuhu.html

Post a Comment

Sila cerita2 ye..(^_____^)

Recent Visitors

© 2013; Angan-angan Lala | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger