Monday, October 3, 2011

BAJU BERTANDANG RUMAH SAUDARA MARA

Selamat hari Isnin..A little bit Monday blues..huhuhu..
 Nk cerita pasal baju bertandang ke rumah saudara mara sebelah pihak lelaki..Ada la sorang kakak nie,kiranya mmg baik la ngn lala..selalu gak sembang2 ngn dia masa zmn frust dulu,hehehe...siap penah nangis kt dia...hahaha..dia la pesan,lepas kenduri sebelah pihak lelaki nanti,mesti pihak akan bawak lala pegi runmah sedara mara utk diperkenalkan,jadi kena la pakai baju yg cantik2 n sopan2..baju kurung la yg paling elok..hehehe..baru lala tau mcm tu rupenya,lepas kita kawen,encik husben akan bawak kite ke rumah sedara mara utk sesi berkenalan...masa tu jd perempuan melayu terakihr la,sopan santun,ayu n cun melecun..hahaha..So,kena beli baju kurung baru lg ke nanti?tp ape salahnye kn,leh buat baju pergi keja jugak..lg pn jumpa baju kebarung yg cantik kt butik First Lady,boleh la beli..

My fren ade pesan,beli baju kurung yg cantik2 sikit utk majlis sebelah pihak lelaki..lala tanye kenapa?dia kata x kan nk pakai baju pengantin yg penuh manik koran,bekerawang sampai ke petang..mau gatal abis badan...hahahaha..ye x ye jugak kn..x tepikir pulak..lg pn majlis sebelah lelaki mesti lebih ringkas,dh petang sikit mesti dh salin baju...mana tau pengantin kena tolong gosok periuk belanga ke..hahaha...so,moralnya kena la sediakan 2,3 pasang baju kurung yg cantik2..*mcm byk je 2,3 pasang...hahaha..





sumber encik google
cantik2 jugak kn..sesuai x?hehehe...
- L.A.L.A -

p/s: B2B yg dh kawen,encik hasben buat mcm nie x?






6 cerita2:

ni@ @in said...

yg 1st tu cantik..hehehe...
kalo kat tempat ain..mmg tu acara wajib..sblh pempuan o sblh laki k..mmg akn bw p umah sedara mara..(^^)

~ NANA ~ said...

i suka yg 2nd tu...hihi

My Life's Journey said...

Umi suke yang semua tu lala :). Yeyayyyyy

veesakura said...

mmg dalam sebulan after kawen tu, tiap2 ujung minggu kene pusing umah sedara. mmg patut sediakan baju kurung cantik2. hehe. me suke yg 1st! hehehe

Mia-Ina said...

yg 1 cantik...mmg wajib acara ni bg dua belah pihak

Hidayati Farhan said...

cantik2 lala. hehe.saya pon gigih buat baju kurung byk2 nak buat jalan pengantin, hehehehe

p/s: emelkan alamat awk, nak poskan kad :)

Post a Comment

Sila cerita2 ye..(^_____^)

Recent Visitors

© 2013; Angan-angan Lala | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger