Thursday, August 4, 2011

BAJU BERSANDING SUDAH TERBANG KE BANGKOK

Selamat hari Khamis dan Salam Ramadhan buat kengkawan...dh 4 ramadhan,kejap je...seronok dpt merasa ramadhan lagi..InsyaAllah ramadhan terakhir sebagai bujangan...hahaha..*perasan...

Sebelum nk cerita,nk tiup habuk dulu..fuh...fuh..berhabuk blog lala,kengkawan lain hari2 update blog,lala seminggu sekali...huhuhu..BW pn sekali pandang je,mn yg sempat lala komen,lala komen..maaf ye kengkawan,kebizian melanda ditambah penyakit M yg masih blm sembuh lagi..hahaha..nk wat mcm mn,byk benda nk pikir,nk urus..

Ok,balik pada tajuk kita...*dh mcm nk wat program bualbicara pulak...hahaha...
Baju bersanding lala dh selamat sampai di bangkok utk dijahit..x sabar nk tunggu hasilnya..mcm mn la rupe baju pengantin lala..design sendiri sambil ditambah baik oleh WP lala,kak lily..huhuhu..harap2 seperti yg diharapkan atau lebih dari jangkauan imiginasi lala...doakan yg baik2 aje..

- L.A.L.A -


10 cerita2:

~ NANA ~ said...

mak oiii...jauhnye baju tu terbang...hehe

amani.. said...

amboi jauhnya baju terbang..ke negara jiran ok..hehehe..
tak sbar nk tgk nnt..:)

Q said...

WOW..international u..hihi

misssazusarin said...

jauhhnyee baju lala berjalan..he3

misssazusarin said...

jauhhnyee baju lala berjalan..he3

e k i n ♥ y u s r i said...

wah,jauhnye ke bangkok

veesakura said...

wow! jauhnyer baju die merantau! hehe

zimie said...

jauhnye dear kat bangkok!!mesti cantik hasilnya.:)

cik enul said...

waa....jauhnyer..sampai ke bangkok...
i pun tak sabar nak tgok hasilnyer..hehehe

A.N.A said...

kawan-kawan:hehehe...lala pn x sangka baju tu nk terbang jauh,WP lala call bgtau design baju dh dihantar utk dijahit di bangkok..harap2 elok2 aje baju lala dan seperti yg diharapkan..risau jugak takut x lawa..hahaha...doa yg baik2 aje..

Post a Comment

Sila cerita2 ye..(^_____^)

Recent Visitors

© 2013; Angan-angan Lala | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger