Sunday, May 8, 2011

ORANG TUA TAK SEDAR DIRI..

Petang2 sudah bikin hati aku panas betul!!mmg org tua x sedar diri,x abis2 dengki,sakit hati ngn adik beradik sendiri..dpt ape ntah..laki bini sama je..x sedar2 diri jugak,laki ko dh sakit pn ko x insaf2 jugak..yg si tua laki pn x padan ngn terbaring atas katil,x leh bergerak tp mulut x berenti nk mengumpat org..x insaf2 ke?nie patut dekat2 diri pd Allah,berdoa byk2 diberi kesembuhan,berzikir bukan dok mengumpat org...org kalu dh hati busuk nie,mmg x kn sedar dan insaf...ishh2..mmg x leh blah org tua nie,ko nk "giler" sorang2 dh la,x payah la wat org lain pn "giler"..kan aku buat "giler" kang,aku x peduli dh ko makcik aku ke sape ke..jgn sampai buat aku tercabar & hilang rasa hormat pd ko org tua wlpn ko dh wat mcm2 kt aku n family aku..Sabar2..

Telepas sikit rasa geram dihati...huhuhu...x pe2,Allah maha Adil.ingat tu lala..

- L.A.L.A -

3 cerita2:

F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A said...

lala? u okay? hu hu hu.... take care and chillex kay... bawak mengucap banyak-banyak...ala tak yah layan la orang cenggini.... nanti u pulak jadi samer giler cam tu...

A.N.A said...

farah:hehehe..dh ok..just td je marah kejap..sbb i x nk jd giler mcm dia la,i x layan farah..hahaha tp sakit hati sgt coz dia buat mcm2 pd mak i..tp mak i cool je,dia ckp Allah kn ader..x bls skang,akhirat nanti di balas jugak..btl x..huhuhu..

F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A said...

Betol betol betol! ( Ikut upin dan ipin... Heee)

Post a Comment

Sila cerita2 ye..(^_____^)

Recent Visitors

© 2013; Angan-angan Lala | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger