Friday, May 6, 2011

DAY ONE--> 10 Things ABout YOU

Sesi bermain game bermula..sila klik sini ye sekiranya anda ingin tahu..hahaha*ayat x boleh bla btl..


--> 1. Nama penuh SITI MARDIANA BINTI ABU BAKAR.Nama glemer zmn sekolah menengah@zmn dok hostel dr form 1 sampai la blajar kt KPM ialah MEDIAN bkn MIN@MOD ye..hehehe..kt umah mak,ayah n abang panggil lala ADIK wlpn dh besar gajah n dh dewasa...LALA adalah nama di FB.
  
--> 2. IC saya  06 bermakna saya lahir di PAHANG & dibesarkan disana hampir 23 thn.Tmpt lahir lg dikenang tp sy x dpt jd B2B PAHANG sbb saya B2B KEDAH..Mak ayah org KEDAH

--> 3.  Anak ke 2 dari 2 beradik..Ada abg sorang je yg masih bujang..hahaha.Saya anak AYAH

--> 4.  Umur saya masih 28 tahun 5 bulan 3 minggu 3 hari

--> 5.  Sudah bekerja di sebuah sekolah rendah di daerah Kuala Muda/Yan tp bukan cikgu..hehehe

-->6. Sudah berpunya sejak 1 thn yg lalu dan bakal diikat tidak lama lg oleh ENCIK GOMOK.
         *InsyaAllah...

--> 7.  Seorang yg addicted terhadap KASUT..sgt2..i love shoes so much..

--> 8.  Sensitif giler dgn sesetengah org n hati kering dgn sesetengah org & Ratu air mata....hahaha..

--> 9.  Seorg yg cepat marah tp cepat COOL,x suke cakap belakang,straight to point of person,manja dan kasar tp sikit je la..hehehe

--> 10. Pemegang HND of Business n Marketing grad 2008..*miss zmn study sgt2 n kwn2..

Sekian.......................

2 cerita2:

nida-razak said...

day one done! =)

A.N.A said...

done nida...hehehe..n dh link entry nie kt entry day one nida..

Post a Comment

Sila cerita2 ye..(^_____^)

Recent Visitors

© 2013; Angan-angan Lala | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger