Wednesday, March 9, 2011

SURVEY

Hati tiba-tiba bersemangat men"survey" U mana nk sambung study..hehehe..nk wat PJJ kata kan..*mcm x pecaya pulak lala nk sambung study..biar betik kn...Setelah berpikir2 n mencari2,maka tersenarai la brp pilihan U yg terpilih..
  1. UITM Merbok- dekat ngn tmpt keje 
  2. OUM Sg.petani- dekat gak ngn umah
  3. UUM Changlun-jauh gak dr umah dlm 1 1/2jam baru sampai
  4. USM Penang- jauh gak tp x lah sejauh UUM,yg nie 45min dh sampai.
So,ini lah U yg terpilih..tp rasa2 mcm dh jumpa pilihan hati tp sesi pengambilan dh tutup..maka dgn ini kena tunggu hujung tahun nie la pulak utk intake baru..huhuhu..harap2 kali nie cita-cita nk sambung degree tercapai,harap2 dh x hangat2 taik ciken lg la sbb niat nk sambung study dh lama dr thn lepas lg..bila hidup rasa surut mula la niat tu dtg tp bila hidup dh pasang balik,niat tu ditinggalkan mcm tu je la..lala...lala...Member2 lain dh ramai yg abis degree,lepas abis diploma aritu,diaorg terus sambung degree..lala je x nak sbb otak dh tepu sgt,lgpn x nak menyusahkan mak ayah lg..lgpn umur pn dh.........hehehe.

So ambil la keputusan nk kerja,Alhamdulillah x lama la jd penganggur kerhormat,lala dpt keje gomen wlpn bkn la pekerjaan yg diminati tp rezeki dh dtg,terima la dgn tgn terbuka..sedar x sedar dh nk kat 3 thn lala keja..nampak la hasil titik peluh kerja sbb x kerja dlm aircond..x lain x bukan encik putih la yg disayangi tu..ingat thn depan ade rezeki lebih nk beli umah pulak..hehehe..moga tercapai,amin..

Ape2 pn kena tunggu akhir thn nie ye samada niat nk sambung study tercapai ke tak..huhuhu...lg pn kena pikir masak2,kalu dh amik keputusan nk sambung study,lala kena lepaskan satu benda..lala pn dh letak tanda sampai angka 30 je..lepas pd angka tu,lala dh buat keputusan..Ape pn serahkan segalanya pada Allah dan terus berdoa..


- L.A.L.A -

0 cerita2:

Post a Comment

Sila cerita2 ye..(^_____^)

Recent Visitors

© 2013; Angan-angan Lala | Designed by: Ilham Liyana | Powered by Blogger